دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ایرانی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ایرانی جدید با لینک مستقیم

درباره بلاگ

دانلود آهنگ,آهنگ جدید,آهنگ,سایت آهنگ,آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام ترکم نکن + متن آهنگ

دانلود با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

..:: اینستاگرام رسمی‌سایت به ملودی BehMelody_com ::..

Download New Music By Amin Habibi Called Tarkam Nakon

Amin-Habibi---Tarkam-Nakon

Mp3-320
Mp3-128
واسه دل بریدن از من دیره منو عاشق خودت کردی تو خیلی وقته که بهت عادت کردم با تو میبینم همه دنیا رو تو برام مثه نفس میمونی زندگی من به تو وابستست جای هیشکی جز تو توی قلبم نیست دل عاشقم بهت دلبستست

تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن *** مگه خبر نداری از دلم که منو اینجوری میذاری و میری مگه نمیدونی جون منی تو که داری جونمو از من میگیری من از دلتنگی میمیرم عزیزم عزیز من بمون بمون کنارم عذاب رفتنت برام عذابم نده طاقت دوریتو ندارم ببین تا حرف رفتن تو اومد توی یه لحظه انگار پیر شدم من هنوز نرفتی و اینجایی اما تو درد رفتنت اسیر شدم من *** تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن نرو تورو خدا تنهام نذار تورو خدا ترکم نکن تورو خدا از زندگیم خودتو نگیر کم نکن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۷
سامان حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی